İnternet reklamcılığı; internet üzerinde yapılan ürün ve hizmet reklamlarıdır, Online pazarlama içerisinde yer almaktadır.

Online pazarlama, ürün veya hizmetlerini internette sunan şirketlerden oluşmaktadır. Online pazarlama web sitelerinde reklamları hedef kitleye sunarak yapılır.

İnteraktif reklamcılık, tüketicinin yalnızca aradığı niteliklere uygun ürün ve hizmetlerin reklamlarını izlemesine olanak tanıyan bir elektronik sistemde yer alan ya da yapısı bu tür karşılıklı bilgi alışverişine olanak sağlayan reklam şeklidir.

Online reklamın üç temel amacı vardır;
. Bir markanın, kuruluşun ya da web sitesinin, bannerlarla kamuoyu nezdinde bilinirliğini arttırmak.
. Web sitesinin ziyaretçi trafiğini oluşturup genişletmek.
. Tüketici tepki yönetimini web sitesine yönlendirerek bir reklam kampanyasının stratejik amacını oluşturmak.

İnternetin 80'li yıllarda toplumun kullanımına ilk açıldığı dönemlerde, tam bir reklam aracı olarak kullanılması pek de ana hedef değildi. Başlangıçta sadece dolaylı tanıtımların hakimiyeti vardı ve web sayfalarının ziyaretçilerine, oluşturuluş amaçlarına hizmet eden bilgiler sunuyorlardı, bu arada da belli bir tanıtım görevini de paralel olarak yürütüyorlardı. En çok rastlanan metot ise ekranın bir kenarında görüşe sunulan hareketli metinlerdi.

Günümüzde ise kitlenin her türlü bilginin kaynağı olarak interneti seçmesi ile , websitlerinin değerleri , içeriklerine ve güncellemelerine verdikleri önem , ziyaretçi sayılarının artıması ile markalar tarafından keşfedildi.


Kaynak www.reklamz.com

İlginizi Cekecek Sayfalar

Comments

0 responses to "İnternet ve Reklamcılık Hakkında"

Abone Ol

Kayıt ol sadece E-Mail adresin ile sitemizdeki haberler mail adresine gelsin

E-mail Adres